1 maj 2012

Color Bug.

Köpte en Color Bug från Kevin Murphy förra veckan.
Det är ett puder som man ska gnugga in i håret för att ge de färg.
Finns tre olika färger att välja mellan.
Jag är lite less på "ombre" tränden men jag gillar den när man färgar det i galna färger.
Skulle gärna vilja färga mina längder lila men jag har lovat mig själv att inte färga mitt hår mer, jag skulle behöva bleka håret innan om jag vill att det lila ska synas och det är ett stort NONO!
Så det här var en rolig grej att prova!
Rekommenderar det om man är sugen på att göra något extra när man ska ut eller bara vill prova något nytt som inte är permanent.
Det ända som är negativt är att det kan färga av sig på kläderna, så man bör ha svarta kläder på sig och spraya håret riktigt så det sitter på plats!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Merci!